czwartek, 4 kwietnia 2013

Nowy wygląd + Rozmowa z postacią + Info


Padam! Odpowiedziałam na ponad 10 pytań na nowej podstronie! Ale śmiało, walcie dalej. Cieszy mnie sukces nowej podstrony i odpowiem na każde pytanie ^ ^ Więc tak: zamówiłam szablon na bloga, ale póki co na blogu będzie tkwił te obecny z Lucy Hale, czyli moją Giną C; Nowe opowiadanie będzie w piątek, miałam wsadzić dzisiaj, ale odpowiadałam na pytania xd Tak czy siak zadawajcie, niektóre są czadowe ^ ^ I jeszcze jedna sprawa: musiałam zmienić zdjęcie Grace, gdyż z moją ukochaną Torri Webster, nie ma tyle gifów i zdjęć, które będą mi bardzo potrzebne, wiec zamiast niej dałam fotografię Chloe Moretz. Myślę, że są w miarę podobne i nie zrobi wam to większej różnicy. Nie chce mieszkać, ale wierzcie: tak jest po prostu wygodniej. No nic: pytajcie, gawędźcie i oczekujcie nowego HoA Story ^ ^

Pa pa <3
Sapphire.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz