piątek, 12 kwietnia 2013

Przerwa.

Hej... Chciałam tylko powiedzieć, że ze względu na zaistniałe okoliczności, muszę zrobić sobie przerwę. Mianowicie chodzi o Jeroy i Mabian w finale... Przeryczałam cały dzień i choćbym nie wiem jak chciała, nie jestem w stanie wymyślić niczego nowego. Postaram się dokończyć tylko najbliższe opowiadanie, zaczęte jeszcze przed tym nieszczęsnym finałem. Jestem strasznym wrażliwcem, a do Jary byłam niesamowicie przywiązana... Mieli chyba najbardziej realistyczny wątek, który zmuszał do zastanowienia się nad sobą. A teraz... Scenarzyści wszystko spieprzyli. Zauważcie, tylko Peddie ocalało. Fabina, Jara i Amfie poległy. Rozdział postaram się dodać jeszcze dzisiaj. Co do kolejnego, nie mam pojęcia. Musiał zdarzyć by się cud, żeby nagle ogarnęła mnie jakakolwiek wena. Obiecuję, że spróbuję coś machnąć, ale... może nie wyjść za dobrze (ostatnie próby, były o pozbawieniu Joy organów ^ ^). Jeszcze nigdy nie płakałam przez serial... Jara where are you going now?! Fani Peddie, bądźcie wdzięczni losowi. Idę zamówić pogrzeb dla Waldzia (time to die...).

Nie mogę patrzę na scenki Jeroy, wolę oszczędzić sobie łez.

Bo nie ma to jak porzucić dziewczynę, w której kochało się dwa lata, dla znienawidzonego babsztyla, poznanego przez 2 dni. True story.



Do, mam nadzieję szybkiego, zobaczenia.
Sapphire <3

8 komentarzy:

  1. życzę weny.;*
    Uwielbiałam Jeroy.Ale byłam i jestem wielka fanką Fabiny. Miałam nadzieją że Nina wróci na finał.Tak sie nie stało ale pocieszałam sie faktem że Fabian jest samotny. Ale jak zobaczyłam Mare z nim.
    Mara powinna stać z Jeromem i to z nim posyłać urocze spojrzenia.No...Fabian być może z Joy skoro tak go kochała. Nie wytrzymałam.Miałam takie nerwy że do dzisiaj je mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mabian?
    Ciezze sie, ze nie ogladam 3 sez
    Fabina 4ever <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholera,ja to mam pecha-jak znajde co fajnego to scenarzyści niszczą nam życie i dupa ;_;. Jak Twoje dzisiejsze samopoczucie? Ja osobiście słuchałam smętów do wpół do 12 i nie spałam przez pół nocy a rano chciałam się zrywać do szkoły...A jeśli ci nie przeszło i ciągle masz doła(jak ja zresztą) to polecam te utwory:
    Rihanna-Stay(szklanka w oczach przed refrenem)oraz Take a Bow(takie symboliczne pożegnanie 3 sezonu)
    no i "Dumkę na dwa serca" (zwłaszcza fragmenty gdzie Edzia śpiewa "Serce me odkryją w Tobie"-bez komentarza i "On by z żalu świat podpalił,gdyby stracił Cię " <3 Gdzie te czasy gdzie można było tak mówić o Jerrym...)
    Dużo weny,
    Pogrążona w żałobie Beansy Boo ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedziałam do 3 nad ranem i ryczałam. Znowu. To będzie mokry tydzień...
      Kocham "Dumkę" <3 Która niestety straciła swoje znaczenie w 3 sezonie...
      Dziwi mnie tylko to, że scenarzysta się nie zmienił. Wydawało mi się, że tylko ktoś zupełnie nowy, może tak namieszać. A jednak... chyba, że trafiliśmy na ćpuna, która nieustannie żre marihuanę. Też dobre wyjście ;)
      Teraz na okrągło słucham piosenki Alexx Calise - Cry. Tytuł mówi chyba sam za siebie...
      Idę zamówić sobie trumnę, nie mam po co żyć. Teraz będę miała traumę w przyszłości, iż czeka mnie tragiczny los Jary xd... Ale... ale ja będę za nimi tęsknić <3
      JERRY LEĆ PODPALAJ TEN ŚWIAT, BO ŻYCIE STRACIŁO WSZELKI SENS!
      Idę ryczeć dalej... ;c

      Usuń
    2. Waldzio porwał Zdzicha i zrobił gniot ! Tak to było powiadam,mam dar przepowiadania przyszłości.
      Nie ma,ja się tak nie bawię!(*le tupie noga jak zła ośmiolatka). Jako nowy scenarzysta muszę działać ! Beansy Boo łapie za pióro(czyt.tłucze w klawiaturę) i zaczyna pisać własne opowiadania. A jak !

      Usuń
  4. czekam na powrót mam nadzieję szybki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno,ze narazie przerwa. Liczę na szybki powrót i tak tylko na pocieszenie nie ma co sie przejmować tym co scenarzyści wymyślili ,bo w twoich opowiadaniach ,każdy będzie z tym z kim ty chcesz ,żeby był :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Jeroy <33 Ale Jerome zdradził Marę a ona miała obsesje by się zemścić. Wiem że ją zranił ale ona do tego wykorzystywała Joy no i później się dziwi że ona go lubi a on ją. Ja tam wolę Joy niż Mare. Ostatnio sporo marudziła.
    Ja mam nadzieję że Nina wróci razem z Amber a FabMara będą chodzić przez parę dni a później ona wyjedzie bo Tasie postanowiła że nie zagra w 4 sezonie więc wtedy Fabnina wróci <33
    Dobrze że Joy nie jestem z Fabianem bo to by było już za wiele.
    Ale strasznie się cieszę że jest Peddie <3
    Nie martw się, jeszcze przed nami sezon 4. Kto wie co wtedy się stanie. <3

    Pozdrawiam, magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń